søndag 28. februar 2010

Skulle vært...

...ute i dag for å nyte det flotte været. I stedet ble det til at jeg for det meste av dagen har vært inne og sydd på bunaden til eldstemann. Det blir ofte skippertak i helgene, men målet er å få sydd den ferdig til 17 Mai...

Men noen korte kaffepauser for å nyte solen i døråpningen mot hagen som ligger bak huset måtte jeg bare ta meg tid til...For en strålende dag det har vært i dag.

Ønsker dere alle en flott start på uken, både de som har begynnt på vinterferien og alle dere som skal på jobb også neste uke....slik som meg:-)

Hilsen Lilli

1 kommentar:

  1. Herlige bilder - det lukter nesten litt vår :)Herlig når man kjenner at solen varmer og dagene blir lysere og lysere.

    Og jeg liker så godt inspirasjonsbildene dine i forrige innlegg, takk :)

    Ønsker deg også en riktig god, ny uke!
    K

    SvarSlett