søndag 14. februar 2010

Gratulere med dagen..

Jeg skal være enig med Emmeline om at denne dagen er litt kjedelig med tanke på at tema på de forskjellige bloggene rundt omkring er bankers.  For i dag handler de fleste bloggene om det samme...morsdag..valentine og fastelaven.


Her hos meg intet unntak, jeg setter utolig stor pris på å få være mamma til 3 flotte gutter, og har ventet spent på en liten oppmerksomhet i dag. Frokost på sengen er det slutt på, ungdommgjengen sover til langt ut på dag, og derfor har jeg gått her litt i vakum og lurt på om de rett og slett har tatt feil av dagen...kansje de ikke husker hvilken dag det er i dag .... men gleden blir stor når minstemann som er på besøk hos mormor ringer og sier jeg må gå ut å sjekke i boden....Der står den flotteste tulipanbukett med min største favoritt Panda lakris stenger gjemt inn mellom blomstene.

Bildene er lånt hos Tricia Foley
Middag og nydelige hjemmelaget fastelavensboller etter oppskrift fra Trines Mektige Matblogg er fortært.

Nå nytes en lakris stang, mens jeg koser meg med å se innom alle de flotte bloggene deres.

Ønsker dere alle en flott dag.

Hilsen Lilli

3 kommentarer:

  1. Velbekomme...og kos deg videre med blomster og lakris..:))

    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  2. Heldige du! I år fikk eg ikkje ein dritt. Ikkje et kort eingang.... har sikkert ikkje gjort jobben min. Hmmm.... skulle aldri ha baka boller til de igår!

    Klem

    SvarSlett
  3. Syntes slett ikke det er kjedelig jeg..for alle har sin egen vri på det.:-))

    SvarSlett