søndag 7. februar 2010

7 ting dere ikke vet om meg:-)

Jeg har fått en award fra Elin som bor i Stockholm og har den flotte bloggen Villa Tallbacken hun er i full gang med å innrede sitt nye hus, ta gjerne en titt på hennes flott blogg.


Måtte tenke litt på denne utfordringen....hva i alle dager kan være av interesse for dere... derfor blir det 7 kansje uviktige ting fra meg.

1. Evig optimist, alt går bra til det motsatte er bevist.


2. Elsker å jobbe i hagen. Når det begynner å våres er jeg i full gang. Da sitter jeg å graver mellom blomster og busker, mens jeg filosoferer over livet.



3. Er veldig hjemmekjær, borte bra men hjemme best. Men gjennom jobben min får jeg mulighet til å reise til mange spennende steder. I fjor på denne tiden satt jeg på Long Bar på Raffels Hotel i Singapore.

Her i denne baren var det Singapore Sling første gang ble komponert, smakte himmelsk, den var laget av friske bær, og jeg kan bare si det jenter... at dette var noe annet enn den vi får her hjemme i Norge full av kunstige tilsetninger. Skallet på peanøttene var det tradisjon at gjestene kaster på gulvet. Uansett hvor du så, var det fullt av peanøttskall utover hele gulvet. Snodig men sjarmerende.


4. Har vært barnevakt for et lite lam som ikke moren ville vite av. Det ble født på langfredag, og fikk dermed navnet Fredag. En artig skrue som fulgte oss like i hælene over alt hvor vi gikk.
5. Jeg er en person som liker å ha kontroll. Liker å ha oversikt over hva jeg skal gjøre frem i tid. Alt er helt flott, helt til min impulsive veninne ringer og sier at hun vil jeg skal være med ....Da blir jeg helt satt ut i et døgns tid, ordner på alle planene mine, og takket være min fantastiske gode vennine får jeg være med på mye morsomt.


Foto: Tusenfryd

6. Jeg har gjort noe jeg aldri noen gang trodde at jeg kom til å gjøre...Sydd Herrebunad til min mann og nå holder jeg på med bunad til eldste mann. Han ønsker seg nemlig en til 20 års dagen.


7. Tar gjerne et glass cognac til kaffen i ny og ne.


Det var 7 ting de fleste av dere ikke vet. Jeg velger å sende awarden videre til alle dere flotte damer som følger bloggen min, hadde vært hyggelig og få vite litt om dere også. :-) 

Ha en fortsatt flott søndag kveld.

Hilsen Lilli




3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å få vite slike små ting.
    Men de kan likevel sei mykje om ein person!

    kjekt å lese:)

    SvarSlett
  2. Gøy å få lese litt om deg :) Imponert over at du syr bunader!! Du skulle nok vist meg det en gang - over et glass konjakk :)

    God søndagskveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Trur eg visste det meste, spesielt nr. 6 og 7 ;-)

    Klem!!

    SvarSlett