fredag 5. mars 2010

Til helgen har jeg planer om å gjøre... ingenting.....

Jeg skal bare sove lenge, og kanskje lese litt i den siste boken min før jeg har tenkt å stå opp.
Kansje jeg får kaffe på sengen...(100% sikker på at det ikke kommer til å skje)

For så å flytte meg fra sengen til godstolen, med en stabel av bøker

Og når jeg har lest litt og slappet av i godstolen, avslutter jeg meg middag ved et nydelig dekket bord.

All photo by Eric Roth, Inspiration from Kelly McGuill

Jada... alle har lov å drømme seg bort... Jeg er ganske sikker på at helgen min ikke blir akkurat slik, det er bare å droppe innom på vaskerommet, så har jeg arbeid for resten av helgen....forresten oppdaget jeg i går at minstemann hadde skrevet navent sitt i støvet på toppen av pianoet, nok en påminnelse om at jeg må  frem med støvkluten og vaskebøtten.

Uansett....Ønsker dere alle en fantastisk flott HELG.

Hilsen Lilli


4 kommentarer:

  1. He, he, kjenner meg igjen ja. GOD HELG TIL DEG!!!
    KLEM FRA MEG

    SvarSlett
  2. Ja det er i allfall lov å drømme..
    Håper du får tatt deg tid til å slappe litt av også, med ei bok og en kopp kaffe. Deilig det i helga.

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt helg! God helg til deg også... klem

    SvarSlett
  4. Det hørtes herlig ut!
    Flotte stemnings bilder også:)

    SvarSlett