søndag 25. oktober 2009

Villa Mabrouka

Er ferievillaen til Yves Saint Laurent, villaen er bygget i Marokko og er nå lagt ut for salg. Prisen er nok noe over hva jeg noen gang kan betale for en fritidsbolig....selv om beliggenheten er spektakulær:-)

Villaen ligger på toppen av en klippe i Marokko med utsikt til Gibraltar - Stredet.


Tenk å sitte her å spise frokost med den utrolige flotte utsikten ut over havet.


Kansje det var ved dette skrivebordet YSL satt og planla sin siste haute couture, hudpleie, makeup og dufter.


Eller i en hagestol, hvor man kan sitte å filosofere og la tankene fly.

Hilsen Lilli

3 kommentarer:

  1. Oj! Legger inn bud med en gang! Mon tro om de aksepterer et lavt bud i disse finanskrise-tider??? Fortsatt god søndag! Klem fra Gro

    SvarSlett
  2. Her hadde jeg kost meg! Men kun i drømmene mine...tusen takk for kommentar hos meg også. Gardinene har jeg kjøpt på Hansen & Dysvik og de var kjempe billig! Og jeg kjøpte dem fordi de lignet på silke! Ønsker meg silke gardiner, men look a like silke passer lommeboken min bedre;) Ha en deilig søndag. Klem

    SvarSlett
  3. Drømme drømme drømme, mange fine bilder !!!
    Likte godt skrivepulten :)

    Ha en strålende flott søndagskveld
    *Siv*

    SvarSlett