fredag 2. oktober 2009

Nytt kjøkken

I dag har jeg bestillt meg nytt kjøkken:-)


Herregård fra Sigdal Kjøkken senter




Huset som vi kjøpte for 20 år siden var bygget i 1984, kjøkken innredningen som følgte huset var grei den, hvit innredning med blå malte vegger, som var super moderne akkurat da. Men løsninger og plassering av vask, kjøleskap og komfyr var heller dårlig.

Det har alltid vært min drøm å få lage kjøkkenet akkurat slik jeg vil, men da vi overtok huset var kjøkkenet i så bra stand at det ikke var noe tema.

Så nå er det endelig blitt tid for å bytte ut kjøkkenet. Jeg har brukt lang tid på både planlegging og utforming, og er ganske sikker på at alt skal være på plass, akkurat slik jeg vil ha det.

Faktisk var det da jeg søkte etter inspirasjon til nytt kjøkken at jeg ble kjent med alle de flotte bloggene.

Kjøkkenet skal være klart til levering 2 November, så da får jeg meg nytt kjøkken til JUL!!!

Bilde av ombygging kommer etter hvert.....

Hilsen Lilli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar