onsdag 28. oktober 2009

Kaos kontroll???

Det er jeg ikke sikker på om jeg har lenger...

Alt er flyttet på nå når vi er igang med oppussing av kjøkken og stue. Kjøkkenet er demonert....


Her er stablen som møter deg visst du kommer innom til meg i disse dager...

Noe er stablet i TV stuen...


Noe er stablet i gangen....


Noe er stablet i soveromsgangen.....
Og slik ser det ut hos meg akkurat nå...

Kjedelig å bruke av oppspart ferie til oppussing...men av og til må det bare bli sånn for at vi skal komme i mål... i går sparklet jeg sikkert 100.000 spiker hull, det føltes ihvertfall slik..
En del av veggen er åpnet opp mellom kjøkken og stue, Har alltid drømt om en løsning hvor spisestuen kan være en del av kjøkkenet.
Er overbevist om at resultatet blir bra:-)
Ha en fortsatt fin dag.
Hilsen Lilli

1 kommentar:

  1. Litt av en jobb dere er igang med. Vi gjorde jo det samme i vår og jeg holdt på å bli gal mens det stod på. Men det er UTROLIG moro når en bare er ferdig og kan rydde på plass igjen. Tenker dere blir kjempe fornøyde når alt er ferdig. Gleder meg til før og etter bilder.

    SvarSlett