onsdag 9. november 2011

NY?

Etter to år med samme utseende på bloggen, er det på tide å endre den litt.
 
Foreløpig ikke de store endringene, kun ny hvit bakgrunnsfarge. Men jeg har bestemt meg for å bruke tiden fremover til å få på plass noen endringer.
 
Jeg har fremdeles mange flotte interiør bilder i inspo mappen min som jeg vil dele med dere, samtidig har jeg lyst å dele flere bilder som jeg har fotografert selv. Noen innlegg om hva vi over 40+ er opptatt av, både innenfor mote og hudpleie kommer sikkert også til etter hvert. Rett og slett ting jeg selv er opptatt av. Vi får se...
 
DB INSPIRATIONS
 
Veien blir til etterhvert!
 
Ønsker dere alle flotte dager fremover.
 
Hilsen Lilli
 

4 kommentarer:

  1. Hy - just wonderful - Here in Switzerland it looks almost like that! Have a nice November and hugs from Barbara

    SvarSlett
  2. What great colours! It looks like in Germany this November...
    Have a nice day,
    Markus

    SvarSlett
  3. Hej Lilli
    Jeg ELSKER dette billede. Hvor er det flot. Minder mig om at jeg gerne vil se NEW ENGLAND i efteråret en gang. Jeg vil nyde dine billeder. Come on with it! ;)

    hej fra
    Eva

    SvarSlett