torsdag 17. november 2011

Gardinprøver

To år uten gardiner på kjøkkenet og i stuen.

Har egentlig ikke savnet gardiner, men nå fant jeg ut det var på tide å få opp noen nye.

Har vært på New Home på Nesttun og lånt hjem noen gardinprøver.
Nydelige stoff, vanskelig å velge.


Ønsket meg gardiner i rolige farger som passer sammen. Da kan jeg heller "sprite" opp med noen fargesprakende puter i sofaen, som stoffet lengst oppe i høyre hjørne av bildet.

Valget falt på det små rutete stoffet på kjøkkenet og ensfarget i stuen.

Desverre er det travelt hos de hyggelige damene i butikken som både gir interiør tips og syr gardinene, så om de blir ferdig til jul er usikkert.

Men jeg gleder meg jeg.



4 kommentarer:

  1. Hei, kjenner til gardinløse vinduer.. vi har ikke hatt gardiner på 2,5 år :)

    Lykke til med jakten på gardiner - skal følge med for å få inspirasjon.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert kjempe fint!!! Veldig fine stoff!

    SvarSlett
  3. Lykke til med nye gardiner!!( til jul) Julen kjem uansett, med eller uten gardiner.
    Kjempefine stoff.

    SvarSlett