mandag 7. november 2011

Julestemning?

November måned er en uke gammel og er julen er allerede på plass i butikker og blader.

Noen syntes kanskje det er godt med litt julestemning, og har allerede begynnt å forberede seg, men hyggelige kvelder rundt kjøkkenbordet for å lage julepynt sammen med familien, mens andre mener det ødelegger mye av gleden som skal komme i desember.



I år skal julepynten hentes inn fra naturen. Vi skal lage adventstaker, adventskalendere, julepynt og mye mer av greiner, kongler, mose og alt annet som finnes ute i naturen. 

Jeg har ikke akkurat kjent noe av denne julestemningen, men i dag fikk jeg litt julefølelse - tåken ligger tykt rundt husene og skaper en lun og koselig stemning i nabolaget.

Foto: TRENDhome.no

Hva med deg?? Har du begynnt å glede deg til jul?

Hilsen Lilli 

6 kommentarer:

  1. Hei..) både gleder og gruer meg..:)) kos og litt mas..))

    SvarSlett
  2. Om jeg gleder meg til jul?? JA!! Det eneste jeg gruer meg litt til er eksamensmaset, men jeg skal vel klare det også :o) Jeg har allerede lagt inn flere juleinnlegg på bloggen min, selv om jeg nok ikke starter for fult før om en uke eller tre..

    SvarSlett
  3. Heisan!! kjempefin blogg!!
    Måtte inn å kikke når jeg så konglene!! ;-)
    jeg er også glad i naturmaterialer,så det blir kongler,mose,kvister o.l her til advent\jul!!
    Ha en finfin kveld!!
    klm ingrid louise(lady louise)

    SvarSlett
  4. Gleder meg masse! Er veldig julete og elsker å ta fram den gamle kjære julepynten og selvsagt noen nyanskaffelser som sniker seg med på lasset fra år til år!

    Lekkert med kongler og hjemmelaget..

    Nyt dagene..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg veldig til jul!
    Adventsstaken kommer vel snart på plass hos oss også :)

    SvarSlett