tirsdag 22. november 2011

Julekort

Blir det ikke i år.
I år blir det takkekort fra konfirmanten til slekt og venner.

Helgen er brukt til å skrive takkekort.
Noen kort med standard tekst, hvor konfirmanten takker for gaven, og noen kort sendes i posten til nære slektinger som ikke bor her hvor vi bor, med en ekstra hilsen fra konfirmanten og resten av familien.


115 kort er nå ferdig og skal sendes ut.
Kan ikke si annet enn at jeg kjenner det godt i armen.

Ha en flott tirsdag kveld alle samenn.

Hilsen Lilli


3 kommentarer:

  1. Very nice cards...and very much work! Good job!
    Have a nice evening,
    Markus

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen. Så kos m juleverksted da , tradisjoner er supert:-) lykke til på søndag .

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Kom over bloggen din her, og tenkte
    jeg skulle legge igjen et lite spor...
    La meg også til som følger ღ Likte
    meg godt her hos deg, masse flott å
    se... og så ser jeg her at jeg også
    må hive meg rundt å lage julekort :)
    Ønsker deg en flott uke videre, klem
    fra Mette

    SvarSlett