lørdag 1. januar 2011

Velkommen nye året


Vel overstått nyttårsfeiring. Håper dere alle fikk en fin feiring sammen med familie og venner.

Foto: Lilli@Home

Vi hadde en rolig nyttårsfeiring hjemme her hos oss sammen med gode venner. Et bilde av middagsbordet før det var ferdig dekket er det eneste bilde jeg husket å ta. Enkel dekkning i hvitt med kun grønnt til pynt. Skulle egentlig teste en instilling på kamera uten noe særlig godt resultat. Legger allikevel inn bilde som mitt bidrag til nyttårsbord på NIB

Mange bruker denne første dagen året til å rydde bort all julepynt. Her hos meg skal julen få stå fremme litt til. Synes fremdeles det er så koselig når mørket senker seg og juletreet står så fint og funkler med lys og blanke kuler.

Ønsker dere en flott start på det nye året.

Hilsen Lilli

7 kommentarer:

  1. nydelig bilde.:-) godt nytt år til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig nyttårsbord.. Lykke til i konkurransen :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Så fint dekket nyttårsbord dere hadde! Her er julen både ryddet og vasket bort, og jeg syns det er deilig å få hverdagen tilbake:)
    Ha en deilig og avslappendes lørdag og søndag med:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Flott nyttårsbord...
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  5. Så koseligt nyttårsbord:)

    Som du såg så hadde meg og anders ei veldig rolig feiring;)
    Beste nyttårsafta eg har hatt trur eg;) Eg er alltid like redd, så det var greit å sitte trygt i glaset å sjå på:)

    SvarSlett
  6. Så vakkert pyntet bord hos deg, Lilli! Håper du har hatt en koselig julehøytid!

    Ønsker deg et flott nytt åt! Måtte det bli slik du ønsker!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett