onsdag 26. januar 2011

Se hva vi kan gjøre med et skap fra IKEA

Ojojoj, hvor tiden går, håper dere alle har det bra.

I dag har vi endelig fått litt skikkelig vårfølelse her hjemme.
Kaldtog klart ute, med knall blå himmel, og ikke minst tørr veibane:-)

Selv om det går mot lysere tider er det fremdeles tidlig mørkt om tidlig om kveldene. 
For de av dere som ikke er bitt av strikkedilla som går over norges land, har jeg et annnet forslag til tidsfordriv.....

Hva med å oppgradere et skap fra IKEA?

Før:

Etter:

Ble det ikke pent?
Desverre er det ikke jeg som har gjort dette. Bildene var lagret i mappen som jeg lagrer alle andre viktig og uviktige ting i.
Derfor har jeg heller ikke oversikt over hvem som har utført arbeidet.

Ha en super flott dag.

Hilsen Lilli

3 kommentarer:

  1. Dette var blitt kjempe fint ser jo helt ut som ett annet skap. Moro å se før og etter bilder. Kommer gjerne innom igjen å ser på siden din å få inspirasjon, takk. Christina

    SvarSlett
  2. Ja forandring fryder!!
    Jeg har hverken strikke dilla eller ork til å starte med noen male prosjekt enda..
    Men jeg har ENDELIG klart/skjønt hvordan jeg lager knapper med link:-)!! Jeg er VELDIG stolt av meg selv!!!
    Jeg skal på Ikea en av dagene og kjøpe kommoder bl.a... Det blir sikkert mest bl.a;-)!!
    Ha en fin fin kveld:-)!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  3. Skapet var flott... Jeg har en skjenk som står på vent, men har liksom ikke ork og lyst enda! Håper lysten kommer med lysere tider!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett