tirsdag 28. desember 2010

Romjulshilsen


Selv om juleaften var planlagt i god tid..med alt som hører med til denne dagen. Var det som om dagen plutselig bare var der..og det ble rett og slett ikke tid til noen julehilsen til alle dere som sender inn hyggelige kommentarer og meldinger.

Foto:Lilli@Home

Julen har vært akkurat slik jeg ønsker den, rolig sammen med familien. I år har jeg for første gang siden jeg begynnte i arbeidslivet, ferie i romjulen. Ferien nytes med  lang frokost, en god film på formiddagen, nattklær til langt på dag, fyr på peisen, en rusletur ute i nydelig vinterlandskap og ellers nyte dagene... Deilig.

Foto:Lilli@Home

Ikke det at denne livsstilen skal bli en vane...for jeg tror nok at magesekken er blitt noe mere utvidet i disse
juledagene. Derfor er det godt å tenke på at når hverdagen kommer i det nye året, er jeg igjen klar for trening som er godt for både kropp og sinn. 

Ønsker dere alle en rolig og fredfylt romjul.

Hilsen Lilli

4 kommentarer:

  1. hei hei
    For en vakker jesus krybbe.
    Deilig å ha fri i julen - skal selv jobbe i morgen jeg men skal ha fri igjen på torsdag.
    Magesekken er helt klart utvidet her men vi får vente med å være flink til neste år.
    ønsker deg en fortsatt flott romjul
    klem anita s

    SvarSlett
  2. Takk for din søte hilsen og fint innlegg i dag! Tror vi alle kan kjenne oss igjen når det kommer til stykket. Vi er kun mennesker og klarer ikke over alt. Kos deg med de siste dagene av romjulen, hverdagen kommer tidsnok!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Ja akkurat sånn ble der her også, full fart før jul..Ønsker deg også en fin julefeiring videre:)

    SvarSlett
  4. hei
    den julekrybba for nydelig
    høres ut som du har hatt ei deilig jul

    vil ønske deg et riktig godt nytt år
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett