fredag 15. januar 2010

Smart og stilig BAD

NIB sine sider kan du vise frem badet ditt og være med på baderoms utfordingen deres.

Her er det komt inn utrolig mange flotte bilder, med gode ideer både til lagring og design. Jeg for min del har sendt inn mitt bidrag... så får vi se etter hvert...

Her kommer litt mere baderoms inspirasjon til dere som plannlegger nytt bad. Et lite tips ....Husk å få på plass rikelig med skap plass. Da kan du gjemme fargede såpeflasker, hånkler og alt annet bak lukkede skapdører. Inntrykket blir et ryddig bad, uten alt for stor arbeidsinnsats...passer ihvertfall meg perfekt...



Garderobe i tilknyttning til badet...er nok noe de fleste av oss ønsker.
Da gjenstår det å si HA DET PÅ BADE!!!!
og en riktig fin fredag.

Hilsen Lilli

3 kommentarer:

  1. Hei Lilli
    Takk for kommentaren på min blogg - de to øverste bilder er også mine favoritter...De ble forøvrig tatt for mange år siden, jeg hadde dem også på min gamle blogg - du har kanskje hentet dem der..?
    Nydelig bad, praktisk med walkin-closet ved siden av.
    Ha en fin weekend!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar:)!! Helt enig, skulle gjerne hatt en garderobe i forbindelse med badet/ vaskerommet!! pluss ett walk inn closet... sukk, men vi har nok det vi trenger,hadde nok ikke blitt noe lykkligere av den grunn!! Ha en strålende helg!;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Lilli :o)
    Idag har jeg sendt en mail til Hadeland Glassverk, så får vi se hva de svarer ;o)
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg. La meg til som følger hos deg jeg ;o)
    Ha en flott onsdagskveld!
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett