mandag 17. oktober 2011

Go'lukt

Oj, hvor dagene bare flyr avsted.
Travle dager, med mye som skjer hver eneste dag.
Helgen har vi hatt hyggelig besøk av min mor og far som kom hjem fra sin årlig høst tur fra varmere strøk.

I dag har jeg en ferie dag. Dagen er blitt en ekte dille dag. Mens vinden blåser kuling i kastene utenfor, og de siste bladene fra bjørken i hagen fyker rundt husethjørnet. Har jeg kost meg inne:-)

Kjenner det blir kaldere i luften og sommerdynen er byttet ut med herlig ny gåsedunsdyne. Skal bli deilig å legge seg i kveld med ny dyne og rent sengetøy.

Bilde fra gjestetoalettet i dag. Luktelys og håndkle fra Nord at home som jeg fikk i gave fra gode venner i sommer. Hortensia som synger på siste vers er hentet inn fra hagen, litt brun i kanten, men fin for det.



Før jeg tar endelig kveld skal jeg på Yoga trening. Trodde det ikke var noe for meg, siden jeg egentlig liker trening med litt fart etter høy musikk. Men etter et par timer på Yoga er jeg rett og slett blitt avhengig.

Ha en flott mandag og start på ny uke alle sammen.

Hilsen Lilli

5 kommentarer:

  1. I'm so glad you left a comment on my blog...because it brought me here! Your blog is GORGEOUS!! I love it!

    And I love the lovely mix of different things you post about. I've had a good old nose around and have signed up to follow you!

    Sarahx

    SvarSlett
  2. Så bra at det gikk fint med din vennine!! Har selv mistet en tante til brystkreft. En viktig sak å gi oppmerksomhet til.
    En riktig god uke til deg :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Høres ut som en ordentlig kosedag! De lysene er så fine, og gjør seg litt ekstra på et bord.

    Her er også dundynene fremme igjen, og det er deilig å kjenne det kaldt på soverommet og varmt under dynen. Elsker det. :)

    Du spurte om hvor jeg lager moodboardsene. De fleste lager jeg i Photoshop, men noen ganger også i Picnik eller Picasa (begge kan lastes ned gratis). :)

    Ønsker deg en ny fin høstuke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Så lekkert lys og hortensia..

    Høres kos ut både med besøk og fridag. Sånne dager er gull verdt :)

    Tusen takk for gode ord og omtanke - det varmer.

    Jeg koser meg stort med ny jobb - en stor opptur :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Deilig..:-)) Håper du har gode dager.:-))

    SvarSlett