onsdag 10. august 2011

Uteplass

Viser bilder fra nydelig uteplass i dag.

Takk til alle dere som legger inn kommentarer hos meg. Jeg har fremdeles problemer med å legge inn kommentarer på andre sine blogger. Får bare melding om at jeg ikke er pålogget, selv om jeg har haket av at jeg vil forbli pålogget. ....Ikke vet jeg.....






Foto: BHG

Nå er det ut på tur i marka. Skal blir deilig å røre litt på seg etter mange stille sittende arbeidstimer.

Ha en flott dag alle sammen:-)

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Lekre innspirasjonsbilder... Akkurat sånn jeg liker det.

    Ha en fin tur i marka.
    Klem,I

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av uteplassen, håper du har fått kost deg der masse i sommer.

    Hvis du tar bort haken på "forbli pålogget" vil du kunne skrive innlegg hos andre, dette fikk jeg tips om og etter det har jeg kommentert hos alle jeg har prøvd :D

    Ha en koselig onsdags kveld :D

    SvarSlett