torsdag 10. februar 2011

Hvile i naturlige farger

Hva med en liten hvilestund i naturlige farger?

Duse, naturlige farger på soverommet skaper ro. Tenk når sommeren kommer og det er lyst og fint ute, varm bris blåser forsiktig inn vinduet som står litt på gløtt og solen bader rommet i lys.

Slik var det ikke hos meg i dag. Utpreget B+ menneske som jeg er, var det tungt å stå opp i dag morges. Mørk og kaldt.  Skal ærlig innrømme at jeg godt kunne tenke meg å bare pakke meg godt inn igjen under dynen og sove videre.

Men pliktene kaller, og opp må jeg unasett hvor godt det er å ligge under en varm og god dyne.









Foto: BHG

Ha en flott torsdag og snart er deg helg.

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Ja det er tungt å stå opp på en mørk dag mye lettere når sola skinner...
    Masse lekkre soverom her kunne godt drømt meg bort:-)
    Ha en fin torsdagskveld du også

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å våkne av vårsola som titter inn soveromsvinduet
    Må vel vente ei stund enda
    Herlige soverom

    SvarSlett