torsdag 22. april 2010

Utsikt fra badekaret

Hjemme har jeg vi kastet ut badekaret, da det ble mere brukt til en gedigen skittentøykurv enn til avslappende bad.

Men hvem ønsker seg ikke et badekar, hvor du kan ligge å nyte det varme vannet og i tillegg  har en flott utsikt.

Eller rett så slett et vindu på badet som slipper lyset inn.
















Til slutt kommer favoritten min.

De fleste bildene kommer fra BHG, de andre bildene har jeg ikke referanse på

Ønsker dere alle en flott Torsdag.

Hilsen Lilli


6 kommentarer:

  1. Så utrolig mange flotte baderom!!! Takk for fin inspirasjon...

    SvarSlett
  2. Her er det bare å la seg inspirere...jeg for min del ønsker meg badekar på soverommet...men det blir det ikke plass til i vårt hus dessverre;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Du har jo funnet frem til noen riktig flott utgaver og da...:) Bare å drømme i vei, for her i huset har vi kun dusj.

    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av flotte baderom! En av de tingene jeg savner mest er et godt badekar, og det skal inn i nye huset. Imidlertid tror jeg ikke jeg hadde følt meg helt komfortabel med slike store vinduer ved siden av karet mitt. Koselig å se ut av, men ikke fullt så koselig at de også går an å se inn i de :o)

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  5. Såå mange lekre bad - kjenner at jeg har lyst til å gjøre noe med mitt bad nå.. men far i huset syntes ikke det er nødvendig... :(
    god torsdagskveld - klem anita s

    SvarSlett
  6. Sukk! Ja det hadde vært godt med ett varmt bad nå!! Her venter vi på solen og varmen, som resten av norge regner jeg med! Jeg kommer sterkere tilbake, ville bare gi ett lite livstegn fra meg!
    Ha en strålende helg!
    Klem Tone-C

    SvarSlett