mandag 12. april 2010

Kan ikke klage....

.. Nar vi Har slikt flott vær ute Som vi Har hatt denne helgen. Sol fra Skyfri himmel.

Helgen Har GATT med til å. spyle uteplassen bak huset. Vasket hagemøbler og funnet noen av de Fremstad. Lykten Luft desverre Glemt igjen Ute Forrige sommer, og bærer preg av Det. En god unskyldning for Å erstatte den med en ny :-)


Blomstene Som Jeg Har Brukt til pynt inne i löpet av Påsken, eh FLYTTET UT fra varmen, og Står Klar til å.. Bli plantet Ute. Tror løkene egentlig Skal Plantes på høsten, hos menn Henne meg Plantes løkene med en gjeng. Hittil Har Det GATT bra, og de blomstret i bedet Året Etter. Hennes Står perleblomster og påskeliljer på vent til Å komme i jorden.

Den torre vinteren med mye snø Har nok tatt knekken på noen av Blomsten min, denne mA Jeg sikkert erstatte med en ny. Veldig synd for Akkurat denne synest Jeg var Så fin, derfor Har Jeg bestemt meg for på den Skal Filmen stå litt til, Jeg tilfelle den skulle Blir grønn og fin igjen ...


Ønsker alle en flott:: Dere starteren på uken.

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder og koselig uteplass!

    Det samme har vært på Østlandet - nydelig vær og deilige vårfornemmelser. Har også tatt ut løkplantene mine som er klar for planting (gjør det samme som deg, får dem ut med det samme :)

    Har noen juleroser også, men er usikker på om jeg skal vente litt før jeg planter dem ut?


    Ha en nydelig dag!


    Tove

    SvarSlett
  2. hei:) så koselige bilder:)
    godt når ein kan innvie terrassen!

    Ha ein fin dag du og:)

    SvarSlett