torsdag 15. september 2011

Grønne Blad

Vi er vel alle enig om at det å pynte opp hjemme med en eller to friske blomster er noe vi alle liker.

Men ikke alltid det skal så mye til. Hva med noen grener med grønne blader, eller nå når høsten er komt for fullt, og vi kan hente inn fargerike blad i gult, grønt og rødt.

Det enkle er ofte det beste.
Kilde: ukjent

Bedriften jeg jobber i har meldt alle ansatte på Dytt.no
Vi har fått utdelt hver vår skritteller og må ha 10.000 skritt hver dag for å nå målet. Klarer du mer er det bare pluss. Et kjempeflott alternativ for å få oss opp av sofaen og ut å gå. Skremt hvor få skritt jeg går i løpet av en arbeidsdag. Blir jo lett det når jeg sitter ved kontorpulten stort sett hele arbeidsdagen. For å klare 10.000 skritt for dagen må jeg ut å gå de dagene jeg ikke er på trening (2 dager i uken) Men det er jo bare positivt. Nå må jeg gå, selv om jeg gjerne heller kunne tenkt meg å slappe av foran TV. Kan jo ikke være dårligere enn de andre kollegaene:-)

Konkurransen starter i dag, men det er ikke for sent å melde seg på for de som vil. Gå inn på Dytt.no og les mer.

Ha en flott kveld alle sammen.

Hilsen Lilli

5 kommentarer:

  1. just beautiful!
    love glass and green :-)

    nora

    SvarSlett
  2. bloggen din og bildene dine er så herlig
    ♥-Doris

    SvarSlett
  3. Det enkle ER ofte det beste :) Lekkert bilde!
    -synnøve-

    SvarSlett
  4. Utrolig lekker :-)) takk for inspirasjon :-)) klem

    SvarSlett
  5. Oi så sprekt!! Kjekt med slike tiltak:)
    Du det var eit lurt tips.. Tenkte i dag at det var litt tomt på bordet mitt, så kanskje eg skal gå ut i hagen i morgen (dersom det blir oppletta) og henta inn nåken greiner:)

    (og kanskje springe innom til deg og sei hei??:)

    SvarSlett