fredag 9. september 2011

Fredag og litt baderomsinspo.

Plutselig var fredagen der igjen:-)
Joyemeg så fort dagene går.

Da jeg var liten husket jeg alltid at mine foreldre sa at tiden gikk så fort.
Kunne ikke helt forstå hva de mente, som liten syntes jeg dagene var laaange.
Spesielt søndager med regn....de tok liksom ingen ende. Nå er jeg der selv, og synes dagene bare fyker avgårde, og søndagende setter jeg ekstra stor pris på. Nå er helgen, lørdag og søndag over på et blunk.

Høsten er årstiden mange bruker til oppussing inne. Derfor litt baderoms inspirasjon i dag.





Foto: Better Home and Garden

Tilbake til støvtørking etter en liten pause med mange flotte blogger. Bare å drømme seg bort.

Ha en flott fredag og helg alle sammen.

Hilsen Lilli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar