torsdag 25. november 2010

En dag på min jobb

Dagens innlegg er så langt fra interiørblogging som mulig. Men av skip, kraner og containere.

Mange har sendt spørsmål om hva jeg jobber med innenfor shipping. Jeg jobber innenfor personal og min dag på jobb består stort sett av å sitte inne på kontoret. Men av og til må vi ombord for å hilse på når båtene er i nærområdet.


Forrige uke var denne båten innom Haugseund før den skal videre til Afrika.


Alltid hyggelig å komme ombord


Planen for morgendagen er en tur til Bergen by.
Kansje jeg klarer å få på plass noen julepakker med det samme:-)

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Ein kveld må du kanskje blogge ein spinn time? Du er flink med treningen Lillian, ingen planer med ferie frå den tenker eg!!
    Mandana er vikar ikveld, her ligg eg strekk med feber...uten tid til det of course! innflytting 17.des:)

    SvarSlett
  2. Så spennende å høre hva du jobber med :)

    Håper det ble bra julegaveshopping..
    Jeg var avgårde for et par dager sidne, men ble til meg selv og de nydeligste julekuler - på lagersalg.. JIPPI :)

    Ha en super dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett