lørdag 2. oktober 2010

Helg igjen

Ukedagene raser avgårde og igjen er det lørdag og fri.

Deilig å ikke gjøre så mye annet enn det jeg akkurat har lyst til.
I dag var det en tur innom blomsterbutikken, der det alltid er noe som frister.

Utgangspunktet er blomster som ikke trenger så mye stell, helst en blomst som ikke trenger så ofte vann, for skal jeg være ærlig så er jeg heller dårlig å få til blomster, rett og slett fordi jeg glemmer å gi de vann.



Derfor ble det denne planten her som ble meg hjem i dag. Ligner litt på en vintergrønn uteplante, men den skal være inne.



Lyng er jo også et must nå om høsten, min skulle egentlig vært til pynt ute på trappen, men foreløpig pynter den opp inne.

Ønsker dere alle en flott helg.

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Gjett om jeg kjenner meg igjen! Vann til planter er oppskrytt!
    Lyngen så kjempeflott ut!

    skal prøve å få med litt oppdatering når det gjelder bissevovven snart, får snike henne inn i interiøret, fnis!

    Ha en herlig helg og nyt høststemningen!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Ha! Der er vi flere ser jeg!
    Så koselig du har gjort det rundt deg!

    Ønsker deg en god høstdag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett