tirsdag 29. desember 2009

Akkurat nå nyter jeg kvelden...

...med fyr i peisen.

.....nydelig snø ute


.....og et håndarbeid som jeg har snart brukt et år på å få ferdig. Håndarbeidet er belte til min mann's Herrebunad. Prøver å få det ferdig nå slik at jeg kan begynne på neste prosjekt som er Herrebunad til min eldste sønn's 20 års dag i juni. Egentlig hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd jeg noen gang skulle sy en bunad. Men faktsik er det utrolig gøy....går på kurs i regi av Husfliden....lenge siden jeg har vært så fornøyd med meg selv som da bunaden var ferdig etter mange timer med arbeid i sene nattetimer.


Akkurat i kveld kan det ikke bli bedre.

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. God morgen.:-) Heldige nå vi som har en peis å fyre i , og et sted å være inne.:-) Så dyktig du er, sy bunad...Hvilken bunad ? Takk for det gamle året Klem Gry

    SvarSlett
  2. Ååå,det er deilig med peisbål...varmer både kropp og sjel..:))
    Så spennende med bunad;flott at "guttene" dine vil ha det. Jeg er snart ferdig med broderiene på bunaden til datteren...puh.. Og ja, vi har grunn til å være fornøyd med egen innsats..

    Godt nytt år fra Mariann

    SvarSlett