lørdag 26. september 2009

IDEHUSET


Interiørbutikken ligger i gågaten i Haugesund sentrum.

Produktene og leverandørene er mange. En av merkene de hadde inne var Riviera Masinon, med sin avslappete og hyggelig stil.


Svenske Englesson.

Den hyggelige fargeklatten Green Gate.


I denne lille butikken kan du finn møbler og interiør til alle husets rom.
Her er skap og spisebord, kurvartikler, glass, flotte lyslykter og duftlys, Alt med en tydelig idè bak.

Mere informasjon finner der på hjemme siden deres. http://www.idehuset.as/ hvor du også finner hjemme hos reportasje fra de som jobber i butikken.


Ha en fortsatt fin dag


Hilsen Lilli




1 kommentar:

  1. Næææ finns den enda? Altså Malene Østervold? Jeg vet bare hun takket for seg i sin tjeneste, W313 husker jeg tallet var. Jeg var på båten i 2 uker å rett og slett stoooorkosa meg! Jeg har holdt vakt på broa, jobba i byssa, jeg har rett og slett hatt noen fine dager på sjøen i den båten. Som du sier, verden er ikke stor:) Jeg hadde særoppgave om båten og kystvakta faktisk! Så hun ble fremført foran mange elever...

    Tusen takk ellers for en meget hyggelig kommentar, at man inspirerer folk til å begynne å blogge er jo bare fantastisk artig å høre:)

    SvarSlett