mandag 28. september 2009

Det blå univers



Blå fargen er på vei inn igjen,


blått som havet, blågrått og koboltblå. Blått i alle toner. Yndlingsfargen til mange nordmenn.






Jeg må innømme at jeg er BLÅ jeg også. På 80 tallet var den store hit'en blå sofa, og jeg var en av de som hadde det. På den tiden var jeg kjempefornøyd med fargevalget, og tenkte med meg selv at denne lekre sofaen kommer jeg aldri til å bli lei. I tillegg til sofaen hadde jeg også blåmalte vegger både på kjøkken og soverom. Men etter en stund ble jeg jeg lei, det ble for MYE BLÅTT, veggene ble malte i lyse farger, og sofaen ble endelig så passe utslitt at vi kunne skifte den ut.



Men fremdeles har jeg noe blå småting igjen rundt om i huset.








Nå planlegger jeg gå til innkjøp av nye gråblå puter til pynt i sofaen.




Hilsen Lilli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar