tirsdag 26. januar 2010

På kunstutstilling

Tidligere i høst var jeg innom en kunstutstilling her ute i havgapet.

Jeg falt for 2 bilder som jeg bare måtte ha med meg hjem. Bildene er malt med en spesiell teknikk, men jeg husker ikke hva utstilleren sa hva denne teknikken het. Jeg er storfornøyd og kan sitte lenge å se på bildene, og hver gang ser jeg noe nytt.

Dette bilde heter "et hundeliv" ser dere hundene???
Det andre bilde heter "Den som sover" Jeg ser en seng i midten av bildet, men det er det kun jeg som ser.... Alle andre som har vært innom her hos oss kan ikke se sengen, i rødt og sort, med en hvit og en sort hund oppi. (eller...kansje det ikke er noe seng der...)

Utstilleren heter Bente Nylander Krogness, en fantastisk livsglad dame fra Trondheim. Hun har Parkinson sykdom og jeg er mektig imponert over de arbeidene hun stillte ut denne helgen, og hva hun får til... tross alt sykdommen sin.

Bente Nylander Krogness har blandt annet stilt ut bildene sine hos Galleri-SG midt i Trondheim sentrum, for de som er kjent i denne byen.

Jeg har alltid et mål for neste dag, og i morgen er blandt annet mitt mål (utenom å gå på jobb, lekser med unger, kjøring til trening, klesvask etc) å få hengt opp bildene.

Ønsker dere alle som fremdeles er våken...en god natt.

Hilsen Lilli

1 kommentar:

  1. Festlige bilder:) Tror faktisk jeg kan se det du ser.. Har forresten en "Konkuranse" gående, hvis du går inn på siden min kan du se;) Ha en strålende dag!!

    SvarSlett