torsdag 30. august 2012

PLANLEGGE HAGE

Har du gjort nytt i hagen i år? De fleste av oss bruker vår og sommer til vedlikehold av hagen, flytter en busk fra den ene siden av hagen til den andre, tar bort eller deler planter som er blitt for store, eller rett og slett bare går rundt og funderer på hvordan hagen og uteplassen skal se ut når den en gang blir ferdig. Bildene i dag er ment som inspirasjon til alle dere som trenger litt input til hage og uteplass. Eller for dere som liker bare å se på fine bilder fra andre sine hager og tenker som meg; hmm det der var lurt, kansje jeg skal prøve meg på den løsningen til neste år:-) 



 
 


Kilde: klikk.no
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hei:) Jeg kom over bloggen din da jeg søkte på tapet som sengegavl, lurer veldig på resultatet da jeg ser du har utforsket dette:)? Btw veldig flott og inspirerende blogg:-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Hyggelig at du liker bloggen min. For å være helt ærlig har jeg ikke fått den på plass ennå. Har ikke fått tid til å pusse opp rommet hvor jeg har tenkt å ha den, men har planer om å få det på plass nå i løpet av høsten. Lager et blogg innlegg på det når jeg har fått tapeten på plass:-)

      Hilsen Lilli

      Slett
  2. It's raining here today - a good day on which to dream and plan for next year. In the meantime, there's the veranda to decorate and enjoy through this season.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, nice to hear from you again. Where I live we are not use to have several days with nice weather in the autum. Normally it is raining most of the time. Enjoy your veranda decoration, assume it will be Halloween deco this time. Here in Norway it is not tradition to celebrate Haloween. Only the tradition to go carol singer (I think this is the right name in English)at Christmas. Love from Lilli.

      Slett