mandag 5. mars 2012

REISE

Øyeblikk.net sin konkurranse denne gangen har temaet reise. Denne gang reiser jeg hjem til mine foreldre, som bor like ved dette flotte vannet.


To av versene i diktet "Reise" på øyeblikk sin side passet så godt til bildet mitt. Her har jeg gode minner fra, gir meg ro i sjelen å være nede ved vannet, stress finnes ikke.

REISE
Reis til steder
som har gitt deg minner;
der fortiden er vakker
og det gamle skaper energi.

Reis til stedet
som gir ro i sjelen;
der stresset ikke finnes
og du er fullstendig fri.



Hilsen Lilli

4 kommentarer:

  1. Herlikt bilde..

    Lykke til:)

    Ha en fin dag...

    Britt Kristin

    SvarSlett
  2. Herlig bilde av en vakker plass. Diktet passet såvisst inn. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett
  3. Nydelig plass :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett