mandag 23. januar 2012

Wood you???

Jeg kaster meg på måndends "dille" hos NIB.
Styretet ut i snø og sludd for å hente inn noen kvister fra bjørken i hagen. Glemte selvfølgelig hagesaksen igjen inne, og hadde derfor ikke noe å klippe grenene av med, men etter alle stormene vi har hatt i vinter, var ikke det noe problem. Rundt bjørka lå det strødd med kvister og grener som var knekt ned.


Ballen av mose er siste rest fra juledekorasjon. Kvistene er nok ganske tørre og jeg tror ikke det kommer noe særlig med små grønne blader på den. Men hva gjør vel det, jeg liker de jeg. 

De flotte telysene fikk vi fra gode venner i julegave, den fine vasen, har jeg ønsket meg en stund, og var så heldig å få den i julegave av min eldste sønn.

Jeg koser meg etter yoga trening i kveld. Nå sitter godt opp i sofaen under et varmt teppe, med en deilig kopp varm te. Tror jeg skal sjekke ut VOX, den nye kanalen som ble lansert på tv i dag, før jeg kryper til sengs.

Hilsen Lilli

2 kommentarer: