tirsdag 6. desember 2011

Snø ute!!!

Deilig og varmt inne:-)

Endelig kom snøen til vestlandet. Snøen har lavet ned i hele dag.
Julestemningen på topp når bakkene blir dekket med snø.
Med snøen kommer kaoset i trafikken. Avisene skriver om den ene ulykken etter den andre på glattisen. Da er jeg glad jeg bor på landet og ikke har så lang vei hjem fra jobb. Slipper stresset med lange bilkøer med folk som venter utolmdig på å komme seg hjem.
Nye svibler i hus. Plantet i noen gamle telysholdere jeg fant langt bak i et skap. Nytt duftlys som sprer deilig duft i hele huset. Svibler er fortsatt favoritt, selv om blomstene må ofres så snart i titter frem, (kuttet og kastet i søppelet) . Duften blir rett og slett for sterk. 
Nå koser jeg meg med siste utgave av Rett Hjem. Et gratis lokalt Bolig- og Interiørmagasin som sendes ut til husstander i Bergen og omegn. Selv om jeg ikke bor innenfor området hvor bladet blir levert ut. Er vi så heldig å få det levert på døren på jobb:-) til stor begeistring for alle sammen. Da legger vi jobben til side for en liten stund, henter en kopp kaffe og koser oss med bladet. Før arbeidet igjen kaller oss tilbake. Denne gangen synes jeg det var ekstra fine reportasjer, spesielt fra Vibekes Juletun. Bladet blir selvfølgelig med hjem for å finleses i ro og mak hjemme.
Hele Bolig og Interiørmagasinet kan du lese HER
Ha en flott tirsdag kveld.
Jeg skal male resten av rommet til mellomste mann, endelig snart ferdig.

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. It sounds good....
    Have a wonderful evening,
    Markus

    SvarSlett
  2. Hei Lilli:)
    Takk for din koslige kommentar:)
    For et fint blad dere får delt ut...kikket litt i det..mye fint:)
    Fin kveld ønskes deg:)

    SvarSlett