torsdag 14. april 2011

Award

Dagene suser avgårde - men jeg henger med....
selv om jeg ikke har vært her inne siden fredag.

Nok en fantastisk vårdag her hjemme på vestlandet....aahhhh som jeg gleder meg til det blir enda litt varmere.

For en tid tilbake var jeg så heldig å få hele to awarder fra Anette med bloggen Opalveien. Jeg kaster med ut i det og her kommer svare på spørsmålene:



1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18 linje 4, hva står det der?
Nærmeste bok (ligger på stuebordet) var Til odel og eie, av Emily Giffin.
Der står det: "Har hun mistet den nye Chanel-vesken igjen?" 

2. Hva er det siste du så på tv?
Happy Days med Jan Thomas på TV2Bliss

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
TV inne fra stuen, og en av tenåringene dusjer med full musikk på badet. Her i huset har jeg følelsen av at det kommer lyder fra kanter:-)

4. Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Sist jeg var ute var nå i kveld. Kjørte minstemann bort på bensinstasjonen for å kjøpe startgass til en motor som han skrur så flittig på i garasjen.

5. Hva har du på deg?
Er ingen mote dame, men liker å kle meg fint. I dag går jeg med sort dongeribukse, hvit T-shirt med sort trykk, sort sjal i halsen og tynn litt lang mørk grå ulljakke og UGGS (kan ikke være uten)

6. Hva er den siste filmen du så?
Ser ikke ofte på film, men skulle gjerne tatt meg tid til det. Det blir helst kriminalserier på meg. Siste filmen jeg så var i julehelgen (det er jo en evighet siden) da så jeg Holiday...Sukk! en skjønn film, med flotte skuespillere og nydelige innredninger.


7. Skulle du vurdere å flytte til utlandet?
Jepp, helt klart til en varmt sted.


Så var det neste award


1. Hvorfor starta du å blogge?
Hadde i mange år kost meg med andre sine interiør blogger. Bare inne for å kikke, la aldri igjen noen kommentarer. Men ble utrolig fasinert av alt det flotte som finnes rundt omkring både i norske og utlandske hjem. Jeg har selv alltid lagret bilder jeg har likt, med tanke på å kansje få bruk for noen av de til inspirasjon, eller et eller annet, etter år med slik samling i mapper på dataen, ble det ganske mye flotte bilder som bare lå og ingen andre fikk se enn meg. Derfor bestemte jeg meg for å dele, for det var kansje noen andre der ute som også kunne ha glede av bildene. Bloggen ble derfor startet en regnfull og litt kjedelig lørdag i september 2009. Og siden har jeg hatt glede av den.

2. Hvilke blogger følger du?
Mange, i inn og utland. Og selvfølgelig venner og bekjente sine blogger. 

3. Favoritt Make-up merke?
Uten tvil, Kanebo/Sensai. Men har også Mineral makeup som jeg også liker veldig godt.

4. Favoritt klesmerke.
Ingen, men jeg har mine faste butikke som jeg ALLTID finner noe som jeg liker.

5. Ditt - MÅ HA - make-up produkt?
Ja det kan jo bli noen det, er stort sett avhenging av å bruke sminke hver dag. Derfor må jeg ha både fundation og øyensminke og leppestift. Kan ikke leve uten:-)

6. Favorittfarge?
Den er blå, men i klesveien ender jeg opp med litt for mye sort.

7. Parfyme?
Estee Lauder - Pleasures - litt syrlig og frisk duft.

8. Favorittfilm?
Ser ikke så mye film, derfor ingen favoritt, men jeg liker drama og kjærlighet:-)

9. Hvilke land ønsker du å besøke og hvorfor?
Drømmer om å reise til Australia, en liten safari tur i Sør Afrika hadde heller ikke vært så dumt. Men er mest fasinert over mitt eget land, med den flotte naturen, fjord og fjell, og ikke minst midnattsolen. Ønsker meg ferie nordover for å se midnattsolen.

10. Fem ting du alltid har i vesken din?
Ojojoj...jeg har stor veske, og det er MYE mer enn fem ting jeg alltid har med meg. Men lommebok, mobil, nøkkel, lipgloss og visittkort (jobben er med overalt) er ting jeg alltid har med meg i vesken. 

Puh, da var jeg ferdig med svarene mine. Awardene skal sendes videre til 8 blogger som har mindre enn 100 følgere, derfor sender jeg videre til:


I morgen er det en ny dag. Fri fra jobb i morgen for å reise til Bergen by og kjøpe konfirmasjonsdress til konfirmanten i huset.

Ha en flott dag.

Hilsen Lilli


 

1 kommentar:

  1. Hei Lilli!
    Tusen takk for hyggelig kommentar og tusen takk for award!!! Alltid hyggelig å få en award.
    Ha en kjempen fin påske!

    Klem

    SvarSlett