mandag 16. november 2009

Sweet dreams

Ingenting er bedre enn en innbydende seng når kvelden kaller.

Opp gjennom tiden har jeg samlet utrolig mange flotte inspirsjons bilder av soverom og flott sengetøy.
Jeg kunne lagt ut side opp og side ned med flotte bilder.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle lage en ny vri, og publisere et bilde hver kveld.... på den måten får jeg vist bildene til dere, uten at det bare blir en laaaang liste med bilder av soverom.

Her er mitt første bidrag i Sweet Dream serien min.
Foto:Southern A

Sov Godt

Hilsen Lilli

2 kommentarer:

  1. Jeg ser gjerne en vakker seng hver kveld! Minner meg igrunn på at i kveld får jeg prøve å komme meg i seng i tide, blitt alt for mange sene kvelder nå, gjeeesp:)
    Natta!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Herlig soveromsinspirasjon!
    Så flott blogg du har, og så spennende med nytt kjøkken, gleder meg til å se det ferdig!!!
    Takk for besøk og koselig hilsen! Titter snart innom igjen:)
    Klem Anita

    SvarSlett